HAKKIMDA



İlk tanışmalar hep çok heyecanlı olur...bende de şu an yeniyi yaşamanın ,üretmenin , yazmanın, paylaşmanın vermiş olduğu heyecan var.

Biraz kendim den bahsedeyim; ismimin anlamını çok severim gülümsemek demektir. 2012 yılının Kasım sonunda tanıştığım eşimle kısa bir dönem arkadaşlığından sonra Mart 2013 de evlenmeye karar verdik. Çok ani bir karar ve ani bir teklifti. Benim iyi ki varım dır... 2014 yılının Ağustosunda evlendik çok şükür mutlu mesut yuvarlanıyoruz 2015 Ekimde kızım, dünya güzelim Nisan aramıza katıldı. Verdiğim en doğru karar anne olmakmış.Böylece çekirdek ailemiz oluşmuş oldu.Neler sevdiğime gelince anlatayım...

 Ben hayatı bir seremoni şeklinde yaşamayı seviyorum. Yaptığımın ,aldığımın,yediğimin en iyisi olmasına dikkat ediyorum, sıradan değil süsleyerek yaşamaya çalışıyorum. Özel günleri hak ettiği gibi kutlamayı, araştırma yapmayı ,yenilikleri takip etmeyi,organizasyonları,ritüelleri seviyorum.

Okumayı seviyorum. her bulduğumu okuyorum. Gazete,broşür dergi kitap... Belirli dergilere aboneliğim var takip ediyorum . Okuduğum kitapları arkadaşlarımla paylaşıyorum.Fikir alıyorum ,fikir veriyorum. Bu blogta size de rehber olabilmesi adına bir okuma listem var.

Seyahat etmeyi,farklı kültürleri tanımayı,yeni yerler görmeyi seviyorum. Gezdiğim yerler ile ilgili hayal kurmak,oranın halkı ile tanışmak ,yemeklerinden yemek, düğünlerini izlemek,ağıtlarını duymak... geçmişlerini bilmek ve geleceği düşlemek hoşuma gidiyor. Şimdiye kadar Akdeniz ve Ege kıyılarını gezmek nasip oldu ama planlarım da düşlediğim çok yer var. Hepsini paylaşacağım.

Yemek ise ayrı bir olay bende..:) hem yapayı hem yemeği severim.Aç olduğumdan değil yemeği sanat gibi gördüğüm için yerim. Elim de çok lezzetlidir, özellikle mezeli sofraları çok severim. Türk mutfağı favorimdir tabi ki:) istediğiniz kadar yemek ve özel misafirleriniz için menü fikri ve tarifi  verebilirim. Tabi ki otorite değilim, sadece keyif alıyorum...

Kişisel gelişim,nefes çalışmaları,kadim öğretiler,spiritüel mevzular,astroloji,mevlevilik ve Mevlana ,Yunus Emre ve Şeyhi Tabduk Emre  kimi kesim tarafından zıt olarak düşünülse de benim bağlantısı olduğunu düşündüğüm tasavvuf öğretisi  ile birlikte ilgi alanım.. Çocukluğumdan beri sevdiğim üstünde durduğum hatta kimi zaman rüyalarımla şifacılık yaptığım bu öğretilerde uzmanlaşmak amaçlarım arasında.

Gelelim organik yaşama :) eşimin yakın çevresi tarafından organikliği ile ün saldığını baştan söylemeliyim. Dolayısı ile organik yaşam benim de hayatıma eşimle birlikte 2013 yılında mahzar oldu diyelim:) bir çoğunuz gibi marketlerde satılan organik etiketli ürünler hakkında

-nereden bileyim canım gerçekten organik olduğunu bu kadar para veremem

derken baktım ki eşimin ısrarı ile para çok kaçıyor araştırdım. Başta şunu söylemeliyim ki organik olmayan hiçbir ürün için tarım bakanlığı bu izne ve etikete asla izin vermiyor. Evet daha pahalı çünkü içinde koruyucu ve katkı maddeleri bulunmadığı için raf ömrü kısa oluyor ve hiçbir ilaçlama yapılmadan üretiliyor.Her iyi olan şey gibi bunun da bedeli 2 katı oluyor. Ben ve eşim söyle düşünüyoruz doktora -tedaviye- ilaca vereceğimiz parayı sağlıklı yaşama yatırıyoruz. Evet normal market alışverişine verilen paranın 2 katını veriyoruz ama çok şükür hastalık yaşamadan kışı atlatıyoruz. Size de böyle yapın demiyorum çünkü bütçe meselesi, şimdilik alabiliyoruz ama yarının ne getireceğini bilemeyiz. Ben elinizden geldiği kadar uygulamaya çalışın diyorum kendi sağlığınız için... en azından paketli gıda,dondurulmuş yiyecekler ve fastfood tan uzak durmaya çalışın. Tabi yine her şeyi asıl  uzmanına sorun. Benimkiler sadece bir tavsiye denenmiş,görülmüş uygulanmış tavsiyeler...

Şimdi sıra son bölümde o büyülü  kısımda ANNELİK te. Hayatım boyunca çocuk sahibi olmakla alakalı çok büyük isteklerim olmadı benim. Kendimden vermek istemedim galiba hiç ,Özgürlüğüm kısıtlansın istemedim. Ama anneliği yaşayınca anlıyorsunuz ki o kadına bahşedilmiş müthiş bir duygu. Hani ruh eşini bulursun da sen -ben değil biziz dersin ya... yok öyle bir şey bu bağ sadece anne ve evlat arasında olabilecek kopmayan bir bağ.  O aldığınız nefes gibi.Kendinizden ayrı düşünebileceğiniz bir olgu değil. Allahım isteyen herkese nasip etsin Allahım aratmasın.Evlat sevgisi bambaşka. Şunu da kabullenmek gerekir ki çok zorlu ve meşakkatli bir süreç asla kolay değil göze alıp yola öyle çıkmak lazım.Yoksa benim gibi bir müddet feci bocalıyorsunuz. Detaylar yine anne çocuk sohbetlerinde.

O halde tanıştığıma memnun oldum sevgili okur...


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...