O halde Metin Hara ya tebrikler...

Metin Hara yı nasıl bilirsiniz? Vallahi ben kitaplarından bilirim. Okudun mu derseniz hayır okumadım. Çünkü kendisini son zamanlarda türeyen  doğru düzgün bilgi sahibi olmayan geçici kişisel gelişimcilerden gibi görünmüştü bana. Böyle kitapları da okumam deyip merak edip elime alıp bakmadım bile. İşte önyargı denen şey böyle kötü bir illet tanımadan yaşarken gömmüşüm sevgili Metin Hara yı.

Ama gel gelelim Victoria Secret meleklerinin en bi güzeli Adrina Lima ile el ele görünene kadarmış benim önyargım. Şöyle ki ''yuh adam çıtayı uzaya fırlattı ''deyip verdiği röportajı okuyup kendisi, kitapları hatta ödül aldığı filmi ve şifacılığı ile ilgili bilgi alana kadar.

Bir kere eğitimli bir insan ,küçük yaşta enerji ile şifa verebilme yeteneğini keşfedip insan yapısını anatomik olarak ta inceleyip şifa vermek adına fizyoterapi okumuş. Çok bilmiyorum ama tıp okumuyor fizyoterapistler sanırım sağlık bilimi mezunu oluyorlar. Ama tıp bölümünün belirli derslerini görüyorlar bildiğim kadarıyla. Yardımcı tıp ve bütüncül tıp alanında kendini giderek uzmanlaştırıp insanların hayatına dokunmaya başlamış.

Bir diğer Metin Hara yı bana sevdiren konuda Yunus Emre nin hayatına dair yayınlanan dizide ayyuka çıkan tasavvuf fikridir. Ne alaka derseniz de Hoca Ahmet Yesevinin de bir şiirinde bahsettiği gibi zamanın şeyhleri'' ahir zaman şeyh''leridir. Dervişlerin ve şeylerin hayatını merak edip ilgi duyan benim gibi tasavvuf ilgililerini cezbedecek bir tabir yüklemişler Metin Haraya. Günümüzün dervişi, simyacısı diyorlar ona. Üstelik derviş rolünü oynadığı ödüllü''Dinle Neyden'' isimli bir de filmi var. Henüz izlemedim. Meraktayım...

Bununla bitmiyor Metin Hara nın mahareti ;bir proje oluşturup insanların hayatına ışık olmaya devam etmiş.Çapa tıp fakültesinde seminerler düzenlemiş. 2014 yılında Aşkın İstilası adlı kitap serisi yayınlanmaya başlamış.ilk kitabı Yol ve ikinci kitabı Dem. serinin üçüncü kitabı henüz yayınlanmamış. Ve her iki kitapta büyük başarı elde edip,100.000 adet üzerinde satmış. Gerçek aşka yolculuğu anlatıyor kitapları,kişinin uyanışını anlatıyor. Okumadım henüz sabırsızlıkla bekliyorum okumayı.Elimde bir okuduğum birde okunmayı bekleyen kitaptan sonra ilk sırada yer alıyor. Yol ve Dem.

Sonrasında da Tedx te konuşmacı olarak seçilmiş Metin Hara. En büyük hayallerimden biridir Tedx te konuşmacı olarak yer almak. Bu platform da gerçekten paylaşmaya değer fikirlerin hikayelerin yaşanmışlıkların olduğunu düşünüyorum. Dolu dolu bir insan yani Metin Hara. 

Ve adamın bunca güzelliğinin yanında asıl konuşulan mevzu Adriana Lima ile olan ilişkisi oldu. İyiki de oldu da benim gibi düşünenlerde belki Metin Harayı tanımış oldu. Bir dünya starıyla birlikte Metin Hara o yüzden herkes şaşkın. Acun Ilıcalı ile aşk yaşasaydı kimse şaşmazdı. Ama Metin Hara bomba gibi düştü gündeme. Acun Ilıcalıyı yermek değil niyetim. Çok zeki bulduğum ve sevdiğim bir insandır Acun Bey. Daha Önce programında Adriana Lima ya yer verdiği başarılı ve girişimci bir televizyoncu olduğu için şaşırmazdım deyip onu örnek vermek istedim.

Adriana Lima ya da tebrikler. Çok mütevazı olduğunu ve gerçek aşka ve bence tasavvufa olan ilgisini göstermiş oldu. Tabi bunlar benim hislerim. Aşkları gerçek midir? sürer mi biter mi bilemem. Hislerim evlenecekler diyor. Olumlu düşünmenin ve enerjinin gücünü göreceğiz hep birlikte... mutluluklar dilerim...

Buda size hediyem olsun tüm ahir zaman şeyhlerine ithafen,

Durmaz keramet satar
Ahir zaman şeyhleri
Her gün battıkça batar,
Ahir zaman şeyhleri

Farzı geriye atar, 
Nafile oruç tutar,
Dini paraya satar,
Ahir zaman şeyhleri

Beline kuşak bağlar, 
Sözleri yürek dağlar
Para toplarken ağlar,
Ahir zaman şeyhleri

Ağlaması göz boyar,
Her gün ayağı kayar,
Kendini adam sayar,
Ahir zaman şeyhleri
Başına sarık sarar,
Kendine mürit arar,
İlmi yok neye yarar,
Ahir zaman şeyhleri
Dünyaya kucak açar,
Zoru görünce kaçar,
Her yere küfür saçar,
Ahir zaman şeyhleri
Şeyhlik ulu bir iştir,
Hakka doğru gidiştir
Yaklaşılmaz ateştir,
Ahir zaman şeyhleri
Salih şeyhler nerdedir,
Kötüler her yerdedir,
Hak yoluna perdedir,
Ahir zaman şeyhleri
(şiir için https://www.antoloji.com/ahir-zaman-seyhleri-siiri/ )



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...