Film Tavsiyesi- Everything yani Herşey

Evet hazırsanız bir film tavsiyesi daha geliyor. Uzun zamandır keyifle izlediğim bir filme denk gelmiyordum. Bu film iyi geldi bana. Şöyle ki başta filmi çok izlemeye istekli olmadım. İçinde hastalık geçen bir film istemiyordum. Çünkü filmlerde hep ağlıyorum ve enerjim düşüyor. Dram oldu mu daha da ağlıyorum. Neyse izleyecek bir şey de bulamadığım için bu filmi izlemeye karar verdim,verdik. Neden film izlemek için bu kadar ısrar ediyorsun ? Sorusuna da bir cevabım var elbet. Kızım erkenden uyumuş. Eşimle güzel bir kahve eşliğinde film izlemeyi özlemişiz. Fırsat bulunca da film bulup değerlendirmeye çalışıyoruz. Sizlerde böyle anları bebeğiniz mışıl mışıl uyurken değerlendirmiyor musunuz?
herşey film konusu ile ilgili görsel sonucu




Filmimize gelinceTema hayatın korkularak ve risk almadan yaşanmayacağını anlatıyor bize. Hem de bir geç kızın gözünden. Ölümü göze alarak hayatını özgürlüğünü ,aşkı yaşamak için atılan bir adımı anlatıyor. Karakterler çok sevimli 2 genç oyuncu oynuyor. Daha önceden tanıdığımı sanmıyorum oyuncuları.

17 yaşında ki Madelinin çok nadir görülen bir bağışıklık hastalığı vardır. Bu hastalık yüzünden çok çabuk mikrop kapabildiği için evden bu yaşına kadar hiç çıkmamıştır. Evleri sürekli temizlenen hava filtreleriyle örtülüdür. Evde kurulan bu düzende Madeli annesi ile beraber yaşar. Temas kurduğu kişiler annesi,hemşiresi ve hemşirenin kızıdır. Tüm gününü kendisi için hazırlanan camdan odalarda hayal kurarak,netten eğitimler alarak ve kitap okuyarak geçiren akıllı ve kültürlü bir kızdır.

Bir gün dışarıyı izlerken yanda ki eve taşınan yeni komşularını görür. Olly 'i ilk görüşü odur. İkisinin odasının camları karşılıklıdır. Uzaktan tanışıp telefonla ve netten irtibat kurup arkadaş hatta aşık olurlar. Ve film burada başlar çünkü aşk hele ki bu yaşlar da kanını tersine aktırır. Dokunma ve birlikte olabilme isteğiyle Madeli ölümü göze alarak aşkını ve hayatı yaşamak adına dışarı çıkar.

Hayat gerçekten korkarak yaşanmıyor. Filmi izlerken o ilk gençliğinize dönüp o heyecanları tekrar yaşıyorsunuz. Ve yine sürpriz bir son bizi bekliyor. Şiddetle tavsiyemdir.


afiş için:http://www.beyazperde.com/filmler/film-249823/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...