Unutursun-İclal Aydın'ın güzel kitabı



Kitap okumak için kendime zaman yaratmaya çalışıyorum hep... Çünkü iş ,ev, Nisan üçgenin de biraz zorlanıyorum fırsat yaratmaya.


Kitap kapağı ile olsun,konusu ile olsun ilgimi en başından beri çekmişti.İclal Aydını çok severim.Sosyal medya üzerinden takip de ederim. Yazılarını ,şiirlerini beğeniyorum. Nitekim bu son kitabını  okumak ta nasip oldu.Öncelikle kitabı yazmaya annesinin artık unutması bazı şeyleri hatırlayamaması vesile olmuş. Bu durum tabi ki üzücü ama beşeriz insanız ne zaman ne olacağı belli mi? ben ise kitabı okurken anneannemi düşünerek okudum. 8 yıl oldu onu kaybettiğim. Bir gün yüzü gözümün önünden silinir,hayalimden gider unutursam diye korkar oldum.Unutmak bazen acıları hafifletse de çok zor. Arkada kalanlar için çok zor. Neyse gelelim kitabımıza... Kitap iki yakanın insanlarından, mübadelenin izlerinden ,ülkemizin başından geçen siyasi olaylardan, üç fidandan,Berlinden,Ankaradan aşktan,mecnunluktan,kültürden kesitlerden oluşan bir roman örgüsüne sahip.

Hikaye bir şekilde roman kahramanlarını bağlıyor. Nerede buluşacak bu karakterler dediğiniz yerde yakalıyor sizi. Dili ve anlatımı akıcı. Hikaye sarıp sarmalayan cinsten. Sürükleyici.

Bir Gavras Bey var hikaye de babanız gibi. Sırtınızı dayayıp derdinizi anlatın derman olsun. Lorin var ne soğuk bir kız bu diyorsunuz sonra sevdiriyor kendini. Nariye var ben olsam öyle yapmazdım dediğinİz. Ethem var sen hakettin bunu diyorsunuz. Lemide var ah canım deyip sarılasınız geliyor. Samire var sanki karşınızda tonton bir kadın duruyor. Yaşar ve Kağan var onları okurken  özlüyorsunuz anneannenizi.

Benim bir çırpıda okuyup bitirdiğim güzel kitaplardan biri oldu UNUTURSUN...tavsiyemdir okuyunuz. Okuyucusu bol olsun. Yeni kitabı Ocak 2018 te  raflardaymış buradan duyurmuş olalım.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...