Kemal Sunal Candır...

Beni en derinden yaralayan olaylardan biridir Kemal Sunalın ölümü... Çünkü bizim evde ve bende yeri çok farklıdır. Çocukluğumun kahramanıdır benim. Bir gün tanışabilmeyi çok isterdim...




Çocukken Kemal Sunal filmi varsa düğüne-derneğe gitmeyi reddeder,hatta sokakta oynamayı dahi reddederdim. Bir çocuk için oyunun önemini anlatmama gerek yok sanırım. İşte benim çocuk halimde oyundan bile değerliydi Kemal Sunal. Hala daha da öyledir.

Kemal Sunalın bir filmi vardır Talih Kuşu diye... Her filmini büyük istek ve mutlulukla izlediğim bu filmi oldum olası hiç sevmedim. Çocukken kalbimi çok acıtırdı bu film,bildiğiniz ağlardım ,yastığın arkasına saklanırdım bu filmde.
Çünkü Kemal Sunalı kaçıran kötü adamlar Kemal Sunalın milli piyangodan kazandığı paraya ortak olmak için zorla onu tutup bileğinden kat akıtmaya ve kan kardeş olmaya çalışıyorlardı. Yanlış hatırlamıyorsam Kuzey Vargındı kötü adam.Kemal Sunalın canının acıtıldığı o sahne benim çocuk hafızamda çok acıklı ve dayanması zor bir sahneydi. Zarar verdiklerini bilip ne olduğunu anlamıyordum çünkü...abartım yok hiç inanın.

Arkadaşlarım akşama Şabanın filmi var dediklerinde de kızar köpürürdüm. Kemal Sunalın filmi diye düzeltirdim.Neden bilmem şaban tiplemesi en sevdiğim tiplemeyken başkasının Şaban demesi zoruma giderdi.

Hayatımda çok mutlu olduğum günlerden birinden bahsedeceğim birde size. Genç kızlığımda bir ajansa kaydolmuştum. Boyum uzun ve fiziğim de düzgün olduğu için herkesin de önermesi ile ki bahsettiğim yıl 2000 o yıllarda mankenlik ajansları ve yarışmalar çok popülerdi.Bende bir ajansta mankenlik eğitimi almaya başlamıştım.
Eğitim haziran ayında başladı. Ve ben daha eğitimdeyken stant hostesliği, reklam ve dizilerde figüran oyunculuk yapmaya başlamıştım.
 Merinos halının reklam çekimi vardı İbrahim Tatlıses ile,hemen sonra Çanakkalede hava yolları reklamı çekildi Asosta,derken Bergamada reklam çekimi çıktı,sonra Koç Bank Akıllı Kart reklamı derken kalabalık kadrolu bir reklam teklifi geldi.
 E-kolay diye bir internet paketi çıkmıştı hatırlarsınız ilk reklam filmi yayınlanmıştı. Tabi ki Kemal Sunal oynuyordu reklamda.Isıtan gülümsemesiyle E-Kolay deyip gülümsüyordu ekranda. 10-12 Temmuzda Marmaris te tekne de E-Kolay için reklam çekeceğiz dediler Kemal Sunal ile. Allahım gerçekmiydı duyduklarım. Sonunda en sonunda tanışacaktım işte 15 yaşındaydım ve en büyük dileğim gerçek olmak üzereydi.Heyecanım, mutluluğum içime sığmıyordu.
Hevesle o günü beklemeye başladım.

2 temmuz sabahı diye hatırlıyorum ama 3 temmuz diye veriyorlar tarihi şu an. Ben yanılıyorum sanırım. Karşıyaka da teyzemdeydim. Sabah yeni kalkmıştım elimi yüzümü yıkayıp salona geldim. Ece Erken sabah programı sunuyordu o zaman. Birinden bahsediyordu ölmüş diye. Kim öldü acaba diye ekranın karşısına oturduğumda dünya başıma yıkıldı sandım. Hıçkırıklarıma o gün bugündür Kemal Sunalı her gördüğümde engel olamıyorum. Gülerken bile bir an geliyor ağlamaya başlıyorum.
Tanıdıklarım ,beni bilenler arayıp başsağlığı bile dilediler bana.

Maalesef ki hala onu tanıyamadan kaybetmiş olmanın burukluğunu yaşıyorum .Oysaki çok yaklaşmıştım. Ama nasipten öte si yok.18 yıl olmuş bile.

Şimdiki hayalim bloğumla yada yazacağım kitabımla Kemal Sunal Kültür Vakfı'nın ödüllerinden alabilmek.İnşallah Bir gün...

Sevgili Kemal Sunal nurlar içinde yat... cansın...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...