Özlem Denizmen-Bolluk ve Bereket İçin Yer Aç 2018 14. Kitap

Bu hafta yılın 14. kitabını bitirmiş bulunuyorum. Neden kitapları sayıyorum? derseniz yılbaşı hedefleri-istekleri yazımda 25 kitap okuyacağım demiştim. Hedefimi buradan takip ediyorum. Kendime kolaylık yani...

Bahsettiğim kitap ekonomist sevgili Özlem Denizmen'e ait.Özlem Hanım kişisel para danışmanı. Para durumu adında bir programı var. Amaç herkesin ekonomik olarak rahatlaması ve kendi bütçesini yapabilmesi.
Kendisi Doğuş grubu yatırım danışmanı ve Doğuş Otomotiv yönetim kurulu üyesidir. 2011 yılında Dünya Ekonomi Forumu Davos tarafından ''genç küresel lider'' seçilmiştir.


Hayatı başarı üstüne başarıyla kurulmuştur. Ve genç kızlığından bu yana çocuk bakıcılığı dahil olarak bir sürü işte çalışmış öğrenciyken yaz tatillerinde çalışıp kendi parasını çıkarmıştır.

Ben kendisini okuduğum bir röportajda tanıdım. Bir tavsiye vermişti ki uyguladım gayet başarılı buldum. Zaten ben başarılı bulmasam da dünyanın kabul ettiği bir gerçek var. Özlem Denizmen başarılı.Hem de çok. Ben size kendimi anlattığım için ben başarılı buldum diyorum. Neyse bu konu daha bu şekilde çok uzatılabilir o yüzden ben konuya döneyim.:)

Uyguladığım tavsiyesi hoşuma gidip bana yarar sağlayınca hatta ve hatta fikir olarak ta kendime yakın bulunca takip etmeye başladım kendisini sosyal medyadan.
Aynı zamanda Özlem Hanım bir anne ve 2 tane çocuğu var. Bir sürü işle uğraşıyor ve kendine vakit ayırabiliyor. Kitap yazabiliyor. Ben neden çocuktan sonra kendime gelemedim derken? her şeyin enerji ve istemekle mümkün olduğuna bir kez daha sevgili Özlem Denizmen ile beraber teyit etmiş oldum. Tabi biraz da imkan farkı var aramızda orası ayrı mesele.

İşte o bahsettiğim imkan farkını kapatmak için😉 Özlem Denizmen'in bir kaç kitap yazdığını duydum ve ekonomimi daha iyi hale getirebilmek için '' Bolluk ve Berekete Yer Aç'' kitabını aldım.

Şu an kendimde ki çocukluğumdan var olan girişimci ruhumu tekrar  öne  çıkarmaya çalışıyorum.
Çocukken ilk girişimci hareketim babamın gözlüğü saati gibi evde bulduğum eşyaları  kapının önünde tezgah gurup satmış olmamdı.
İkincisi kurban bayramı zamanı panayır yerine dönen mahallemizde çobanlara buz gibi soğuk suuu satmaktı,
Üçüncüsü mü? bizden mahalleden haberler veren haftalık haber dergisini çıkarmaktı. Bu girişimim yarıda kaldı.Çünkü o yaşımda baskı makinesinden haberdar değildim ve el işçiliği ile baskı yapamayıp 1 dergiyi zar zor bitirebildim. Sonrasında pes etmiştim. Hey gidi günler hey çocukluk çok masum ve özel bir şey...
 Bugün neden bu kadar dağınık anlattığımı inanın bende bilmiyorum. Sanırım bugün ruhum vur patlasın çal oynasın modunu yaşıyor.

Kitap demiştik !!!Kitapta Özlem Hanım 175 pratik tavsiye vermiş.Maalesef ki benim yaşam vizyonuma ve yaşam bakış açıma sadece birkaç tavsiye hitap ediyor. Aslında hepsini uygulasam belki çok başarılı ve refah bir ekonomim olacak fakat benim ruhum rahat etmeyecek, hayattan tat alamayacağım o yüzden kendime 3 adet tavsiyesini örnek alıyorum. Kendisine saygılarımı ve sevgilerimi sunuyorum...Umarım sizin çok çok işinize yarar.


  • İstek mi ihtiyaç mı ? bunu düşünebilmek çok önemli. 6 adet üst, 6 adet alt giyim ve sınırsız aksesuar ile bir sezon geçirebilirsiniz demiş. Çok haklı denedim çok başarılı. Alırken gerçek ihtiyaçlarımı yeteri adette alıyorum sadece .Tavsiye ederim.
  • BES uygulaması yani bireysel emeklilik hesabı.Her ay 100-150 tl ayırabiliriz.kesinlikle herkesin hemen uygulaması gereken bir uygulama. Hayat kurtarıcı.Hemen uygulayacağım.Geç bile kaldım.
  • Veren el bereketlenir,paylaşmak ve yardım bereketi getirir. Ne kadar da doğru.
  • Hayatın büyük kısmının eğitim olduğunu düşünen Özlem Hanıma sonuna kadar katılıyorum.
Kitaplarını okumaya tabi ki devam edeceğim. Ortak bir payda muhakkak bulunur. Bilmenizde fayda var ki kitap satışlarından elde edilen gelir Darüşşafaka Cemiyeti’ne bağışlanmaktadır.

resim,www.istekadinlar.com Kitap resmini netten kullandım çünkü 3 kitap bir arada ,benim kitap orta da ki.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...