Urla Denince Ben -Ve Urlanın Güzel Kahvaltı Mekanı Zeytinli Köşk

Urla benim için özeldir. Çok severim Urlayı. Çocukken hep anneannemden dinlerdim. Urla iskeleyi isterdi çok. Gidip orada çay içsin keyif yapsın çok hoşuna giderdi. Tabi kaç kez nasip oldu da gitti bilemem. Ama ben küçüktüm bir kere beraber gittiğimizi hatırlıyorum. Masalara servis yapılıyordu.Tabi çocukken  o kadar masum oluyorsun ki sipariş üzerine geldiğini düşünemiyorsun. Dedim ki
-anneanne bize neden patates kızartması getirmiyorlar.
Şöyle bir durdu anneannem baktı bana yere oturmuştum parmaklıklardan ayağımı denize uzatmış denizi izliyordum. Meğer paraları sadece çaya yetecek kadarmış ama bana yinede patates söyledi hemen. Baktım 5 dak sonra patates önümde ne mutlu olmuştum. 32 yaşındayım bir daha o lezzette patates yemek nasip olmadı. Anın güzelliğinden olsa gerek.

Ben eşimle evlenmeye de burda karar verdim.Bir kış günüydü sanırım şubat ayıydı. O zaman arkadaştık daha. Çeşmealtına doğru giderken gelin kayanın orada bir cafe var denize nazır.Oranın kapalı bölümünde oturuyorduk hep beraber arkadaşlarla.Tavla oynarken eşim ,ben diğer arkadaşlara dedim ki;
-Ben evlenmeye karar verdim.
Eşimin o an bana nasıl dönüp baktığını hatırlıyorum.Bana karşı ilgisini hissettiğim dönemdi.Asıl amacım da tepkisini görmekti.Ama gerçekten artık hayatıma bir yön vermem gerektiğini de hissetmiştim.Bir çıkmazın içinde yanlış olduğunu bilerek hareket etmeye devam edip,doğruya geçemiyordum.Gerçekten evlenip mutluluğu sevgiyi yaşamak istemiştim. Allaha şükür ki doğru karar vermişim.Siz niyet edince gerisi de geliyor.

Ve mutlu son tabi ki de düğünümde Urla da oldu.Urla Beygua Restorantta. Biz evlenmeye karar verdiğimizde her şeyi netten araştırmaya başladık.Burayı da öylelikle bulduk.Netten burayı gördüğümüz de özellikle salona tekneyle gelme fikri bizi cezbetmişti.Deniz kenarı hem de kır düğünü tam aradığımız tarzda hem şık hem salaş hem samimi olacaktı.Ve sonra tekrar siteye girdiğimizde burayı bir türlü bulamadık. Çok üzüldüm tabi adına dikkat etmediğimiz için ne telefon ne resim hiçbir şey bulamadık. Tesadüfen yine bir gün Urlaya giderken yanımızda ki arkadaşlar dedi ki buraya da bir bakın çok güzeldir diye.İçeri bir girdik ki aaaaa işte aradığımız yer. Meğer Beyguaymış. Oturduk konuştuk karar verip dönelim dedik. Ve nihayetinde dillere destan kimsenin şikayet edecek bir şey bulamadığı,hayallerimde ki gibi muhteşem bir düğünle evlendik.

Anlayacağınız Urla her köşesiyle özel benim için. Çünkü benim,bizim hikayemiz burada başladı.Keşke evimi de buraya taşıyabilsem.Ama burada konut fiyatları çok yüksek. İnşallah bir gün bu hayalimde gerçek olur...

Güzelbahçe yolundan dümdüz Urla yoluna doğru devam ettiğinizde sağda ki çeşmealtı yol ayrımını geçince biraz ileride sol tarafta kalıyor. Otobandan gelirseniz İzmir yoluna dönüşte sağ tarafta kalıyor. Burası çok büyük bir alan üzerine kurulu bir kahvaltı bahçesi. Hem açık alanı hem kış bahçesi hemde içeride şömineli ayrı bir salon daha var. Burası kime ait bilmiyorum ama sahibinin yaptığını öğrendim harika resimler mevcut ,Ama satışı yok sadece sergileniyor.

Bahçesi çok büyük arka tarafa doğru kocaman bir çocuk oyun alanı ve yine çocuklar için seramik yapım atölyesi var. Biz daha seramik atölyesi ile tanışmadık çünkü kızım henüz her şeyi ağzına koyuyor. 2 yaşına gelince uygun olur diye düşünüyorum. Anlayacağınız burası çocuklar için biçilmiş kaftan. Tabi çocuklu aileler içinde.

Mekan sadece kahvaltı hizmeti veriyor. Özel günlerinizi de burada kutlayabilirsiniz. Özellikle çocukların doğum günlerine ev sahipliği yapan muhteşem bir mekan. Rezervasyon yaptırmadan gitmemenizi öneririm çünkü çok kalabalık oluyorlar.Ve bu kadar kalabalığa inanılmaz hızlı servis veriyorlar. Kahvaltıları çok çeşitli ve çok lezzetli çok rahat doyabilir hatta muhtemelen yarısını bırakabilirsiniz. Fakat şunu da belirteyim ki 1 serpme kahvaltı söyleyip 2 servis açmıyorlar. Herkese ayrı sipariş vermeniz gerekmekte. Kahvaltını içine dahil olan kruvasanları çok lezzetli.Ekstra olarak sucuk ,omlet vs. söyleyebilirsiniz ama fazla gelecektir.

Bu mekan hem keyifli vakit geçirip,arkadaşlarınızla sohbet edip kahvaltı yapacağınız bir mekan hemde canlı piyano dinletisi ile ruhunuzu dinlendirecek harika bir hafta sonu alternatifi olabilir. Eğer pazar günü gidecekseniz urlanın organik ürünlerinin satıldığı pazara da uğramayı unutmayın. Ve çocuklarınızı bahçeye bırakın dilediklerince koşsunlar. Şimdiden afiyet olsun...






Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...