İkimizin Yerine



Bloğumu okuyanlar bilir ki Türk filmlerini çok severim. Son zamanlarda Türk sinemasındaki yükselişi de düşünürsek çok da iyi filmler yapıldığını ve yapılmaya da devam edileceğini söyleyebilirim.

Vakit buldukça özenle izlemeye çalışıyorum. En son geçen hafta İkimizin Yerine isimli filmi izledim. Sinemada oynadığı zamanda ilgimi çekmiş izlemek istemiştim.Ama artık sinemaya çok az vakit ayırabildiğim için sinemada izleyemedim.Film 2016 yapımı.

Afişte gördüğünüzde bir romantik komedi filmi gibi duruyor. Evet romantik komedi tarzını barındırıyor fakat bence filmde büyük bir trajedi var.

İzlerken ne oluyor ya ?,nasıl yani? haydaaa gibi  naralar atarak izliyorsunuz filmi. Çünkü bir an geliyor ki hikayenin neresinde olduğunuz karışıyor. Anlatmakla anlatmamak arasında kararsızım. Anlatırsam tadı kaçacak. Çünkü izlemenizi tavsiye edeceğim çok başarılı ve özgün bir film olduğunu düşünüyorum.


serenay-zerrin


Kızım olduğu için mi bilmem ama çok etkiledi beni film. Hatta o gece baya sıkıntılı yattım. Etkisinden çıkamadım.Bence çok başarılı olmuş. Karakterlere çok güzel hayat verilmiş. Özellikle Zerrin Tekindor'un oyunculuğu mükemmeldi. Beni en çok etkileyende filmin sonundaki konuşma yaptığı sahnedir. Bir insan bu kadar mı güzel rol yapar. Yapmış alkışlamak lazım. Diğer oyuncularda başarılıydı. Güzel bir ekip güzel bir film. Senaristi de unutmamak gerek.
Nejat İşlerin filmde bu kim şimdi diye size de düşündürteceği kesin. Sürekli babası mı ? ama nasıl olur ? kardeşi mi? yok canım olmaz? Buldum annesinin sevgilisiymiş bu diyorsunuz ki... Neyse hadi izleyin bakalım.

Tavsiye eder ,iyi seyirler dilerim.

resim;
https://televizyongazetesi.com
http://www.beyazperde.com/filmler/film-247109/

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...