Film Önerisi-Stajyer

Dün akşam TRT de denk geldik bu filme. Canım çok film izlemek istiyordu ki ne zamandır da izleyemiyorduk . Digitürkte beğendiğimiz bir film bulamadık. Sonra kanal gezerken bir film bulacağımdan ümitsiz zorlamayıp kitabımı mı okusam diyordum ki... Stajyer filmine denk geldim. Eşim bu filmin çok güzel olduğunu duymuştum dedi. Başından yakaladığımız içinde oturup izledik.
İyi ki de izlemişim .Çok iyi geldi.

Başrollerde Robert De Niro ve Anne Hathaway var. Bu iki isim bile izlemek için yeterli bir neden  bence.
Çok hırslı bir iş kadının ,kendi işini kurmuş ve başarmış bir kadının hayata karşı kırgınlığı ve evliliğini kurtarmak için çok sevdiği işinden dahi vazgeçebilmeyi göze almasını ve stajyeri Ben'in onun yanında olarak tecrübelerini aktarıp arkadaşlık etmesini anlatıyor filmde.
Biraz romantik komedi tarzı diyelim ama aşktan çok arkadaşlık ve güven işlenmiş bu filmde. Aile bağlarının derinliğinin önemini de anlıyorsunuz izlerken.


stajyer filmi ile ilgili görsel sonucu

Filmin başında  70 yaşında bir insanın hayata tutunma ve tekrar yararlı olma isteğinin sonucun da stajyer olarak işe başlaması ve sonrasında gelişen olaylar anlatılıyor. Genç bir kadrodan oluşan şirketin zamanla göz bebeği olan Ben hem aşık oluyor hemde patronuyla çok sıkı dost olup onun yaralarının iyileşmesine yardım ediyor.

Kesinlikle tavsiye edeceğim bu komedi filmini izleyin derim. Film 2015 yapımı ve 2 saat sürüyor.Filmin mottosu ise ''Tecrübe asla eskimez''

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...