Kızıma Mektup 2

Bugünlerde yine ne kadar seninleysem yetmiyor. İçimde ki sevgiyi sana bazen yeterince veremediğimi hatta çoğunlukla yetersiz bir anne olduğumu hissetmem  sen doğduğundan beri içimden hiç gitmedi.
Gitmeyecek te galiba, Belki de ben sağlıksız düşünüyorum sahi sizin fikriniz nedir?

Annelik akıl almaz bir maraton her gün daha fazla kendinden vererek bir evlat yetiştiriyorsun .Bazen yaptığın yanlışları doğru zannediyorsun, bazen doğrularına yanlış diyorsun. En çok ta hep vicdan azabı çekiyorsun.Sanki hep eksik kalıyor çocuğun.

Son zamanlarda artık çok dile getirmeye başladın bunu... Anne artık çalışma,annem artık işe gitmesin ve o kızgın bakışlar ... Sanki seni isteyerek yalnız bırakıyormuşum da bana küsüp kırılıyormuşsun gibi bakan o masum güzel bakışlar.




İçinden çıkamadığım yegane hal senin bakışların güzel kızım. Bir gün bunları okuyacağını varsayarak yazıyorum ki bil.O anda benim de içimden kopanları diye.

Hayat zor mu? Aslında bakış açınla alakalı zorluğu yada kolay oluşu. Ama tek gerçek var ki hayatta plan diye bir şey yok. Günlerimizi saatleri,yılları hatta anları planlayamıyoruz. 1 sn sonrası belli değilken nasıl yapabiliriz?
İşte tam da bu nedenle bazı şeyler hayal ettiğimiz gibi gitmiyor. Keşke sen en azından okula başlayana kadar yanında olabilseydim. Seni günde sadece 3-4 saat görmek sana yetmediği gibi bana da yetmiyor. Bazen uyurken sadece yanına yatıp koklayıp şükrediyorum. Çünkü yanımdasın ve sağlıklısın. Ya bebeğini yada annesini kaybeden o yavrular.. Yada hasta hanelerde bebeklerinin gözlerini bir an açması için dua edenler,bir evlat sahibi olmak için yanıp Allaha yalvaranlar... Kimsenin imtihanı evladı olsun istemem. O yüzden sen benim şükürüm kapanmayan avuç içimsin.

Çalışmamın ve sürekli bir şeyler üretmemin tek sebebi sensin.Seninle birlikte daha çok vakit geçirebilmenin verdiği umut beni daha çok hayalperest ve üretken yapıyor. Bunun için sana teşekkür ederim. Çünkü sen benim dayanma ve üretme gücüm ,ilhamımsın. Hayallerim umarım gerçek olur.

Sen, ben ve baban için plan değil ama umutla beklediğim yarınlarım ,yarınlarımız var. Duygusallığım için üzgünüm seni çok seviyorum ufacığım ,canım kızım...

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...