Başaran Holding İçin Çok Üzgünüm...

Hiç tanımadığım bir grup için çok üzüldüm bugün Gencecik ve muhtemelen çok başarılı genç kızlar. Genç kızlar diyorum çünkü muhtemelen en büyüğü 35 yaşında belki de o kadar bile yok.

Anne olanlar ,annesi olanlar,evladı olanlar,evlenecek olması,gencecik bir insan olması,hayalleri olması, umudu olması ve artık bunların gerçekleşmeyecek olması.

Bunun yanında ee onlarında orada ne işi vardı diyen insan olamayanlar.

Evlilik öncesi bir grup arkadaşıyla eğlenmeye gitmiş ve dönüşte de canlarını vermiş, mürettebatla beraber 11 can. İsmen dahi tanımıyorum hiçbirini. Ama inanın çok üzgünüm. Kahrolmamak için haberin daha detaylarını okuyamıyorum. Bir fotoğraf gördüm devam edemedim okumaya. Çok çok üzgünüm Allah ailelerine sabır versin. Hele 4 aylık bebeği olan anne...Allah sabrını versin inşallah.




resim için,http://www.aksam.com.tr

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...