Beşikten yatağa geçiş serüvenimiz...

Nisan için ne zamandır yeni bir yatak planlıyordum. Çünkü artık beşiği çok dar gelmeye başlamıştı.
Biz doğduğundan beri Stokkenin sleepi mini beşiğini kullanıyoruz Nisan için. Bu zamana kadar da çok rahat kullandık.Nisan 6. ayına gelene kadar mini halini kullandık,sonrasında büyütme aparatıyla beraber bir üst kademeye çıkardık. 6 aydan bu haftasonuna kadar (28. ayına kadar hatta 29 diyelim) bu büyük halini kullandı.

Bu halini en fazla 3 yaşına kadar kullanabiliyorsunuz. Bir büyütme aparatı daha var onu da alırsanız 6-7 yaşa kadar kullanılabiliyor. Ben alırken en büyük aparatı almamıştım. Ve artık yatak iyice dar geldiği için değişim yoluna gittim.
 Büyütme aparatı almadım çünkü şu an için aparat+şilte 1500 tl kadar tutacaktı. Ayrıca en genişlemeyecek sadece boy uzayacaktı. Bize enden de genişleyip daha rahat hale gelecek bir şey lazımdı.

Yine Nisan  doğduğunda  hem emzirmek için hemde yanında yatmam gerekirse diye ikea'nın  HEMNES  koltuğunu almıştık Nisanın odasına. Onu kullanmaya karar verdim. Sadece yanına korkuluk almam gerekti. İşte bu hafta sonunu bu işe ayırdım. Beşiği ise letgo üzerinden sattım. Letgoyu ve Tutumlu Anne satış sitelerini çok kullanıyorum. Sizlere de tavsiye ederim.



Odada beşikten kalan yere koltuğu geçirdim ve oda biraz daha ferahladı.Önce mobilyacılara gidip baktım.Hepsinde tek tip geçmeli ahşap çit şeklinde korkuluklar vardı. Fakat bizim koltuğun altında çekmeceler başladığı için mesafe yetmedi ve bunlardan çok istememe rağmen alamadım.

Böyle olunca  internette gördüğüm tente şeklinde olanlara yöneldim.Bu korkuluklardan internet dışında Sobe, E-bebek ve Mothercare mağazalarında satıldığını öğrendim.Forumda 2 mağazayı bulabileceğim için oraya gitmeyi tercih ettim. Bulamazsam Pointe (AVM) geçmek oradan kolay olacaktı ve E-bebek mağazasına bakabilecektim.

Vaktiniz varsa internetten de alabilirsiniz Vaktim olsaydı ben oradan alırdım.Çünkü çeşit daha fazla.
Önce Sobeye baktım orada bulamadım. Sonra Mothercare mağazasında son bir tane vardı onu aldım. Fiyatı 150 TL. Bu korkulukların 100 tl den -300 tl arasında fiyatı değişiyor.
 İkea da da bir model var fakat yüksekliği 15cm. Yeni yatağa geçen bir çocuk için bence yüksekliği az olacaktı.

Mothercare den aldığımız tenteyi hemen kutudan çıkarıp yatağa takıcaz sandım ,yanılmışım .Lindam diye bir markanın ürünü satılıyor. Kurulumunda zorlandım uğraş dur birde demir olduğu için esneme payı yok zar zor eşimle beraber bitirdik. Sonuç ters monte etmişiz. Ama saat gece 10 olduğu için daha fazla uğraşmadan yerleştirdik.Açılıp kapanır bir model olduğu için kullanımı rahat. Eni 92 cm boyu da 26 .

 Kızım alışverişten dönerken yolda  uyduğu için odanın yeni halini göremedi. O yüzden gece yanımızda yattı,aksi halde gece uyanırsa yabancılık çekebilirdi. Eski yatağın kaldırılıp ,yeni yatağın hazırlanış aşamasına Nisanı dahil etmedim. Çünkü eskiye üzülebilirdi. Her şey hazırlanınca paylaşmak en güzeliydi.
ikea ve lindam arasında ki farkı görebilirsiniz...

 Ertesi gün yatağını görünce çok hoşuna gitti. Tabi bir gün önceden onu hazırlamıştım bu duruma baban sana büyük bir yatak hazırlıyor diye. Şu an yatağına kendisi yatıp kalkabildiği için çok memnun. O gün ona birde Taç 'ın yeni minimouse lu bir halı ve yine 1 minili 1 masha ve koca ayılı nevresim takımını  aldık.



Artık odasında özgür ve çok mutlu... daha bitmedi küçük odayı boşaltınca oraya yatağı ve şifonyerini geçirip orayı  yatak odası ,şimdiki odasını da oyun odası yapacağız. Hazırlayınca onuda yazacağım size...




Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...