Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var- 2018 5. kitap

Evet yeni bitirmiş olduğum kitabımla karşınızdayım. Debbie Macomber kitaplarından daha önce de bahsetmiştim. Tam bir roman denilebilir onun kitapları için insanın içini ısıtır, sıcacıktır.


Blossom Street serisini okuma şansı buldum daha önce ama bittirebilmiş değilim. Serinin kitaplarını okumaya devam ediyorum. Bu seferde bu serinin Kar Tanelerinin Bir Bildiği Var kitabını okudum. Daha önce bu kitabı okumak istemiştim fakat kitapçılarda bulamamıştım. O zamanlar internet alışveri de yapmıyorum. Bu sene idefix sayesinde kitabı buldum ve okudum.
Hatırlarsanız yılbaşı kitap listemde de bu kitaba yer vermiştim. Aslında tam yılbaşı arifesinde okunacak yada hediye edilecek bir kitapmış. Tam bir yeni yıl ve yeni başlangıçlar hikayesi.

Kitaptan bahsedecek olursak, yine aynı sokakta geçiyor. Bu sefer çok kalabalık değil karakterlerimiz. Kathrine namı değer K.O ve aynı apartmanda oturan çocuk pedagogu Dr. Why arasında geçiyor hikaye. Komşusu La Vonne ve K.O' nun kız kardeşi Zelda ve ikizleri. Why'nın babası Max.İşte hepsi bu kadar.


''Özgür Çocuk'' kitabının yazarı olan Why'ın kitabını okuyan Zelda ; K.O nun hiç tasvip etmediği şekilde çocuklarını yetiştirmeye başlamıştı. Ve bu davranışı uyguladığından beri ikizler çığrından çıkmıştır.
K.O yu asıl sinirlendiren ise çocukların elinden noel baba nın alınacak olmasıdır. Çünkü Dr. Why bunu bir aldatmaca olarak düşünmektedir.

İşte bu çatışmayla başlayan hikaye bir aşka dönüşür.

Diğer serinin kitaplarına göre geçiştirilmiş bir kitap olmuş. Harika değil ama serinin bir kitabı olduğu için bence okunmalıydı. Ve öyle oldu.

Seriye göz atmak isterseniz diye aşağıda serinin diğer kitaplarını  listeledim. İlk 7 kitabı okudum. Diğerleri henüz sırada  son 2 kitap nette Blossom serisi kitabı olarak çıkmakta, ama kitap kapağının dizaynı farklı olduğu için emin olamadım okuyunca göreceğim. Benden önce okuma fırsatınız olursa  lütfen yazın banada...

  • Küçük mucizeler dükkanı
  • Bir Yumak Mutluluk
  • Bahçemde Yeşeren Umutlar
  • Kar Tanelerinin Bir Bildiği Olmalı
  • Mucizeler Dükkanına Dönüş
  • Bir Dilekle Başladı Herşey
  • Yeni Başlangıçlar Mevsimi
  • Sevginin Son Dileği
  • Çiçeklerimi Rüzgara Verdim.
  • İyiki Geldin
  • Bir Buket Aşk



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...