Bloğum 1 yaşında...

Sevgili okur içimdekileri dışıma taşıralı tam 1 yıl olmuş!!!

 Yazmak hep vardı,okumak hep vardı ,sözlü anlatıp fikir vermekte vardı da bu bir başka güzel oldu benim için. Kendime ait bir site,tasarımından tüm yazılarına kadar...okuduklarımdan çıkarttığım ,edindiğim tecrübeleri sunduğum bir site.

İlk yazmaya başladığımda sürekli sayfa görüntülenme sayıma bakardım. Az görüntülendiğinde umudumu kaybederdim. Hatta bir süre yazmadım. Sonra inancım sayesinde istediğim şeyleri elde ettiğimi hatırladım. Akışa bıraktım.Yazmaya devam ettim varsın çok ilgilenen olmasındı. Her şeyi ile bana ait bir site yapmıştım ve yazmaktan da mutluydum.Ve devam ettim. Bugün baktığımda sabırsızlandığım bloğumda 1 yıl geçmiş. Her şey öyle hemen olmuyormuş.Sabır ve emek gerekiyormuş.

Bloggerların çok iyi bildiği 2 siteye başvuruda bulundum. Adsense ve Bumerang. Başvurum kabul edildi. Ve artık onaylı bir blog oldu. Bende onaylı bir blogger  👍Bu sitelerden onay almanın çokta kolay olmadığını da hatırlatmak isterim. Böylelikle ilk başarımı kazanmış oldum.

Darısı daha iyilerine ve kitabımın başına...Anlayacağınız dostlar ben buradayım ve yazmaya devam edeceğim.Bir gün kendimi istediğim yerde bulacağım .Nerde mi? Ted X te konuşma yaparken yada Kemal Sunal ödüllerinde ödülümü alırken.. Bu umut içimde hep var olacak çünkü vazgeçmeyeceğim.

Aynı zamanda bu blokta benim yaşam tarzıma ve değerlerime ilişkin yazılar olduğu için bu blog benim kızıma da bir armağanımdır. Tek dileğim okuyan,değerleri olan mutlu ve özgür bir insan olarak yetişmesi.

Hadi bakalım kaldığımız yeden devam...

14 mart 2018


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...