Görevimiz Tatil

Baş başa yada şöyle söyleyeyim sakin kafa bir film izlemek ne zamandır nasip olmamıştı. Hele ki sinemada izlemek tamamen lüks bizim için.
Geçenlerde bir kaçamak yapabildik hemde bir lüks yaparak sinemaya gittik eşimle. İkimizde Türk filmi çok severiz. Hele ben bayılırım eski yeni fark etmez bana yeşilçam olsun yeter.

Reklamını görüp keşfe fırsat bulup izlemek nasip olsa dediğim Demet Akbağ'ın yeni filmini izledik.
Görevimiz Tatil. Filmin kadrosu güzel. Demet Akbağ bir efsane zaten. Bununla beraber çok sevdiğim Onur Dilber,Filiz Ahmet de filmde rol alıyor.
Zafer Algöz ve Sinan Çalışkanoğlu da Demet Akbağa eşlik eden isimler arasında. Özlem Türkad,Enis Arıkan ve Hakan Bilgini ise konuk olarak izliyoruz.


Görevimiz Tatil : Afis


Ama ne yazık ki film beklentimi karşılamadı. Belki ben çok şey bekledim ondandır. Gülmeye odaklandım ama çok gülemedim. Başlarken çok hevesliydim halbuki olucak demiştim ama olmadı.

Filme inanmamışlar sanki.Demet Akbağ filmi götürmüş ama o bile yetmemiş. Onur Dilberin karakter olmamış ne bileyim. Sinan Çalışkanoğlu iyiydi. Filiz Ahmet daha iyi olabilirdi. Bu oyuncular çok daha iyi bir film yapabilirlerdi. Tv de rahatça izlenebilecek bir film ama sinema için olmasa da olurmuş.

Filmin konusuna gelince Mutlu ailesi 4 kişilik bireysel yaşayan bir ailedir. Beraber paylaşımı olmayan bu ailenin annesi olan Türkan (Demet Akbağ) evde sürekli temizlikle haşır neşir olan 9 yıldır eşinin pintiliğinden tatil yapamamış bir ev hanımıdır. Sonuç olarak bir kriz geçirir ve Sıtkı yani evin babası (Zafer Algöz) kolları sıvayıp aileyi tatile çıkarır.

Fakat aksilikler peşlerini bırakmaz ve bir köyde mahsur kalırlar.Türkan bu köyde kendini bulur. Ve atağa geçip köyü kurtarmaya çalışır. Hikayede anladığım kadarıyla İzmir ödemişte geçiyor.

Yine de emeklerine sağlık büyük ustaların...

Resim;http://www.beyazperde.com

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Hoşgeldin 34 yaşım...

Grinin Elli Tonu ve serisi -Fifty Shades of Grey

Ederlezi...